
Οι ακόλουθες διατάξεις αντλήθηκαν από τους Όροι και Προϋποθέσεις, τους οποίους σας καλούμε να διαβάσετε προσεκτικά. Σε περίπτωση ασυμφωνίας, οι Όροι και Προϋποθέσεις υπερισχύουν.
Δεν δεχόμαστε ακυρώσεις ή αντικαταστάσεις· αν δεν επιθυμείτε την Παραγγελία, πρέπει να ακολουθήσετε τις διαδικασίες επιστροφής σύμφωνα με την παρούσα πολιτική.
Σύμφωνα με , διαθέτετε προθεσμία ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του Προϊόντος ("Περίοδος Επιστροφής") για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη Σύμβαση, να προχωρήσετε σε επιστροφή του Προϊόντος και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.
Κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ισχύουν οι ακόλουθοι γενικοί όροι:
Οι επιστροφές μπορεί να οφείλονται σε πολλούς λόγους, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά στους παρακάτω:
Ωστόσο, ο Καταναλωτής δεν υποχρεούται να δηλώσει κανέναν λόγο ή αιτιολόγηση.
Πρώτα Βήματα
Με την παράδοση των Προϊόντων οφείλετε να τα επιθεωρήσετε διεξοδικά και χωρίς καθυστέρηση για να διαπιστώσετε τυχόν ασυμφωνίες ή εμφανή ελαττώματα. Πρέπει να χειρίζεστε τα Προϊόντα με προσοχή, καθώς θα προβούμε σε επιστροφή χρημάτων για το επιστρεφόμενο Προϊόν μόνο εφόσον επιστραφεί άθικτο, στην αρχική προστατευτική του συσκευασία, στην ίδια κατάσταση με αυτήν κατά την παραλαβή, χωρίς ίχνη χρήσης και συνοδευόμενο από τα έγγραφα που αναφέρονται παρακάτω.
Οποιοδήποτε Προϊόν επιστραφεί χωρίς τήρηση των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων δεν θα επιστρέφεται χρηματικά.
Εάν τα Προϊόντα παραληφθούν απευθείας από συνεργάτη, τυπογράφο ή οποιονδήποτε άλλο τρίτο, θεωρούνται ως παραδοθέντα, γι’ αυτό προτείνουμε οι τρίτοι αυτοί να εξετάζουν υποχρεωτικά τα Προϊόντα πριν τα χρησιμοποιήσουν, τα προσαρμόσουν ή τα χειριστούν με οποιονδήποτε τρόπο. Αν δεν ζητήσετε επιστροφή εντός της Περιόδου Επιστροφής, τα παραδοθέντα Προϊόντα θα θεωρηθούν εγκεκριμένα και το δικαίωμά σας υπαναχώρησης από τη Σύμβαση θα τερματιστεί.
Διαδικασία Επιστροφής
Αν παρατηρήσετε εμφανή ζητήματα όπως ζημιά, λάθος ή ελλιπή είδη, ζητήστε άμεσα επιστροφή μέσω της Σελίδας Παραγγελίας σας κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αίτημα Επιστροφής" για να εκκινήσετε τη διαδικασία το συντομότερο δυνατόν εντός της Περιόδου Επιστροφής. Η άμεση ενέργεια θα βοηθήσει ώστε τυχόν προβλήματα να επιλυθούν γρήγορα και αποτελεσματικά.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στη Σελίδα Παραγγελίας πρέπει (i) να μεταβείτε στη σελίδα Οι Παραγγελίες Μου αν διαθέτετε ήδη Προσωπικό/Εταιρικό Λογαριασμό· ή (ii) να μεταβείτε στη σελίδα Παρακολούθηση Παραγγελίας και να δώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία της Παραγγελίας σας αν δεν διαθέτετε Προσωπικό/Εταιρικό Λογαριασμό.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης πρέπει να λάβετε υπόψη τα εξής:
Κατά την υποβολή αιτήματος επιστροφής είναι σημαντικό να μας παράσχετε τις απαραίτητες πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν με την επιστροφή του Προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των εξής:
- Φωτογραφία του πλήρους δελτίου αποστολής ή τιμολογίου με τα παραδοθέντα είδη.
- Φωτογραφία της εξωτερικής συσκευασίας.
- Φωτογραφία του ανοικτού κουτιού όπου φαίνεται η προστασία συσκευασίας.
- Φωτογραφία της ζημιάς ή του ελαττώματος στο Προϊόν.
- Φωτογραφία ολόκληρου του Προϊόντος.
Μετά τη λήψη του πλήρως συμπληρωμένου αιτήματος επιστροφής, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email για να σας παρέχουμε
οδηγίες για την επιστροφή του Προϊόντος.
Δεν πρέπει να επιστρέψετε το Προϊόν προτού διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες του email.
Το/Τα Προϊόν/τα πρέπει να επιστραφούν συνοδευόμενα από το αρχικό τιμολόγιο αγοράς και/ή το δελτίο αποστολής που σας δόθηκε κατά την Παραγγελία.
Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την επιστροφή, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής κατάλληλου μεταφορέα και της κάλυψης όλων των εξόδων αποστολής επιστροφής, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά.
Για ορισμένες επιλέξιμες επιστροφές, θα σας αποσταλεί με email ετικέτα επιστροφής και απόδειξη για αποστολή των προϊόντων μέσω του καθορισμένου Μεταφορέα μας. Αν αυτό ισχύει για την περίπτωσή σας, και τα δύο έγγραφα πρέπει να εκτυπωθούν: η ετικέτα επιστροφής να επικολληθεί στο εξωτερικό του πακέτου και η απόδειξη επιστροφής να τοποθετηθεί στο εσωτερικό. Επιπλέον, πρέπει να μας παράσχετε αποδεικτικό αποστολής, συμπεριλαμβανομένου αριθμού εντοπισμού, μόλις σταλεί το πακέτο. Λάβετε υπόψη ότι οι επιλογές επιστροφής μπορεί να μην είναι διαθέσιμες σε όλες τις περιοχές, ανάλογα με τοπικούς περιορισμούς logistics. Ανεξάρτητα από την ετικέτα επιστροφής που παρέχουμε, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας, εκτός αν επιλέξετε επιστροφή με τη μορφή κωδικού κουπονιού, οπότε θα καλύψουμε τα έξοδα αποστολής επιστροφής.
Τα έξοδα αποστολής επιστροφής εξαρτώνται από τον Προμηθευτή και την τοποθεσία αποθήκης κάθε Προϊόντος, καθώς και από το μέγεθος της Παραγγελίας.
Αν έχετε παράσχει έγκυρο αριθμό φορολογικής ταυτότητας επιχείρησης ή ΑΦΜ/ΦΠΑ, είτε αγοράσατε με Προσωπικό Λογαριασμό, Εταιρικό Λογαριασμό είτε ως Επισκέπτης, όλα τα μη ελαττωματικά Προϊόντα που επιστρέφονται ενδέχεται να υπόκεινται σε χρέωση αναπλήρωσης αποθέματος έως και 30% της τιμής αγοράς, επιπλέον του κόστους επιστροφής αποστολής, ανάλογα με το μέγεθος της Παραγγελίας και τις χρεώσεις του Προμηθευτή μας.
Βεβαιωθείτε ότι το δελτίο επιστροφής περιλαμβάνεται μέσα στο πακέτο. Αν λείπει το δελτίο επιστροφής και δεν είναι δυνατή η ταυτοποίηση της επιστροφής στην αποθήκη μας, η επιστροφή χρημάτων σας ενδέχεται να καθυστερήσει ή να επιβληθούν πρόσθετες χρεώσεις.
Πρέπει να επιστρέψετε το/τα Προϊόν/τα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την υπαναχώρηση στη διεύθυνση που θα σας υποδειχθεί σύμφωνα με τις ανωτέρω οδηγίες.
Είστε υπεύθυνοι για τη συμμόρφωση με τη διαδικασία επιστροφής. Αν τα Προϊόντα σταλούν σε διεύθυνση διαφορετική από αυτήν που σας υποδείξαμε, διατηρούμε το δικαίωμα να απέχουμε από οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή, εφόσον είναι δυνατόν, να προβούμε στις απαραίτητες λειτουργικές ενέργειες με δικά σας έξοδα.
Αν έχετε επιλέξει ως λόγο υπαναχώρησης την "Καθυστερημένη Παράδοση", ενδέχεται να δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής επιστροφής. Αυτή η εξαίρεση ισχύει μόνο αν μπορείτε να αποδείξετε ότι κατά τον χρόνο αγοράς γνωστοποιήσατε ρητά τον επείγοντα χαρακτήρα ή την απαίτηση συγκεκριμένης εκδήλωσης για το Προϊόν, και ότι αναγνωρίσαμε και συμφωνήσαμε στο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι δυνατό να διεκπεραιωθεί επιστροφή χρημάτων χωρίς την ανάγκη επιστροφής του Προϊόντος. Αυτό ισχύει, για παράδειγμα, αν ο επιλεγμένος λόγος υπαναχώρησης είναι "Ελαττωματικό ή Κατεστραμμένο" Προϊόν, όπως περιγράφηκε ανωτέρω, ή αν έχει επιλεγεί "Χαμένο Δέμα", που υποδηλώνει ότι τα Προϊόντα δεν παραλήφθηκαν ποτέ.
Λάβετε επίσης υπόψη ότι είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι να διασφαλίσετε ότι το δέμα επιστροφής, είτε βάσει δικαιώματος υπαναχώρησης είτε για οποιονδήποτε άλλον λόγο, θα παραδοθεί στη σωστή διεύθυνση επιστροφής.
Δεν φέρουμε ευθύνη για δέματα επιστροφής που χάθηκαν, καθυστέρησαν, κατευθύνθηκαν λανθασμένα ή δεν παραδόθηκαν για οποιονδήποτε λόγο.
Η μη διασφάλιση της ορθής παράδοσης μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση οποιασδήποτε επιστροφής χρημάτων.
Με την παραλαβή του/των επιστραφέντος/ντων Προϊόντος/των, θα επιβεβαιώσουμε την παραλαβή μέσω email. Αφού εξετάσουμε το/τα επιστραφέν/ντα Προϊόν/τα σύμφωνα με τις απαιτήσεις που αναφέρονται στο παρόν, θα αποφασίσουμε ευλόγως αν η επιστροφή εγκρίνεται οριστικά και, αναλόγως, η επιστροφή χρημάτων.
Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων
Αφού εξετάσουμε το επιστραφέν Προϊόν και επιβεβαιώσουμε τη συμμόρφωση με τους παρόντες όρους, η επιστροφή χρημάτων θα εγκριθεί και θα διεκπεραιωθεί σύμφωνα με τον τύπο επιστροφής που επιλέξατε στο αίτημα επιστροφής: αποζημίωση ή κουπόνι.
Εξαιρέσεις Επιστροφών
Όπως επιτρέπεται από τον νόμο, το δικαίωμα υπαναχώρησής σας δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΟΗΘΕΙΑ;
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της Φόρμα Επικοινωνίας.
Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία της ιστοσελίδας.
Αυτά τα cookies επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις προτιμήσεις σας.
Αυτά τα cookies συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπου για σκοπούς ανάλυσης.
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παράδοση σχετικών διαφημίσεων και εκστρατειών μάρκετινγκ.